Monday, February 23, 2009

2 haRi tanPa noTa..lalalala~

actually slalu je ada ari2 yang x baca nota,tp sbb kali ni mmg bt0l2 khas ntuk berpoya-poya...hehehe...

bukannye sesaja xnak pgg nota,tp sbbnya diriku mengikuti 1 lawatan smbil beramal ke bukit merah & pulau pinang....menarik la,kene bayar rm90...h0h0..ramey gak yg g..campur 1st yr and 2nd yr...ser0nok sbb sume 1st yr medden yg g 2 aku kenal...maka leh la mengarut bersama-sama..lalalala~

bertolak cam biasa,malam khamis...smpai kat masjid jamek tebok panchor x silap nama die...(pg2 mamai sket...subuh pon x masuk g time 2..huhu..) then bekfes kat 1 gerai dekat2 2...bleh la tahan sedap..yg lagi sedapnya aku beli belon buih!besh2!hehehe...dalam bas dok sibuk meniup belon..
sampai kat bukit merah,aku dah excited gile nak maen air..tp malangnye,xbukak lg tempat2 skalian...1st tmpat kami g pulau owg utan...menarik...1st time aku tgk di0rang dekat2...ketua die nama Mike..gile ganas muka...isteri pon 4!h0h0...

then g ecopark...menarik la jugak...aku suke tgk binatang yg jarang ada kat luar2 neh...tp aku byk amek gmbar ayam serama..kenapa???sbb dinasour + ayam seram0 = fadhilah a.k.a dinam0!lalalala~

next,saat yg ditnggu2!maen air!!!!menarik2!aku try almost sume bnde yg ada kat c2...aku g tube slide(ada video die,tp malu la nk tnjuk..hik3...),bo0merang(ngeri gile!tp diorang komen sbb aku maen senyap jek...ye la...i mana reti jerit2 neh!x mach0 r..muahahaha...) pastu maen2 kat ombak buatan...disebabkan kami g time tghari rembang,maka berlakulah superficial burn di bhgian yg ter-expose...h0h0h0...tp yg lg ngeri nye,time kami lalu atas jmbatan kayu neh,rasa cam pijak arang yg tgh membara!pedih gile kulit tapak kaki...aig0oo...sume owg berlari2 cam lari dr ujan,tp hakikatnya lari dr panas kat kaki...h0h0...

abeh maen2,sume owg tid0,maka aku pon join la...tp malangnya,bgn2 2 saket mcm2 sbb tid0 atas kayu keras + aku pon keras...h0h0...

time kat penang plak,yg aku rasa menarik hnyalah time g bukit bendera..katanya nak g batu feringgi,tp x jadik...diorang kata pakcik bas sesat..no wonder la sejam 2 berjalan x sampai2 g...bukan jalan la,nek bas..huhu...g queensbay pon x brp menarik...sbbnya bg masa kejap jek...aku nk shopping pon x brp smpat...h0h0...tp berpeluang nmpak hans isaac ngan jehan miskin in pers0n!lalala~x minat sgt jehan tp..sj nak wat yana jeles...muahahaha...kata nk g pdg kota,mlm 1st x jadik..mlm 2nd aku tid0 x sedarkan diri...sedar2 dah on d way balik...aku pon x taw diorang g ke x sebenarnye..hehe...

lagi x beshnye,spnjg perjalanan 2,aku saket kepala la plak...sp0il bt0l...mula2 letak koy0k jek..last2 x tahan telan panad0l jek..puas ati aku!h0h0...
1 lgi x besh,aku dok ngidam mihun sup....asik makan bnde mahal yg kurang sedap jek...
hehehehe...tp syukur ada makanan...cumanye kal0 murah sket lagi den suka..xkesah la x sedap pon...hehehehe...tp siyes,duit aku abeh dgn byknye...abeh la...pasni kene diet..kui3...

rasanya itu aje...laen2 cite dlm bas je..letih nyembang,jalan,ngarut....tp besh...byk gmbr berjaya diambil..tp laen kali r taruk...gambor2 2 xde ngan i...hehehehe...
sekian....

No comments:

Post a Comment