Friday, February 13, 2009

frUstaTed @ m0Tivated????

cam dah xde t0pik laen...pasal xm laa...hehehe...
bukan nye nak mengeluh sgt pon..just nak share...
kan sharing is caring...muehehehehe....
selanjar 3 ari tuh...takut sgt1000x b4 xm ari tuh...(time xm lg la!)
cuti CNY,aku nekad xm0 balik sbb nk wat study gr0up..
balik umah sah2 x study..g0daan......hehehehe...
tp permulaan cuti CNY 2 g khidmat masyarakat kat Bagan Hailam...
although amek sket masa study,ternyata berbal0i...
menarik,ser0nok,gumbira etc lah...
4 the 1st time in my life aku g umah owg2 cina,cakap cina sket2(cecewah!!tp most of the time aku senyap je la...x phm die balas pe...haha...),tgk akak2 medic wat medical checkup..besh3..aku tukang dgr+tgk+nyeb0k jek...hehehe...
bagan hailam nye cite jap gi aku cite...
pastu balik2 kampus,ada group study...
alhamdulillah...tercover gak sket yg nota2 aku xnah baca..
even cam byk jek ketidakfahaman time bentang2 tu..h0h0h...
tp,just b4 1st time group study,aku call ayah aku...
nk mintak beli lapt0p..(jpa br kuar la katakan..ahakz!)
tiap2 kali call ayah aku sure die tnya x balik ke...penat den gtaw..ada group study...
aku pon suh la ayah aku mai melawat..ehehe.tetapi...rupa2nya knduri al0ng aku kat belah joh0r ujung mnggu 2..aku p0n terus je cakap,"nak balik lah kal0 cm2!"h0h0h0..
ye la...knduri kat umah sndiri xleh g...
pas2,balik kampus smula ari ahad pg...letih gak la...
tp aku insist nak balik awal..1st aid nye blok neh..praktikal xleh miss!hehe...
tp,time mggu 2,aku x study pon 1st aid..sume depend on ape yg aku dgr tem kuliah...
bila xm,rupa-rupanya byk bt0l subjek yg masuk..(br taw???)
byk la tajuk2 yg x teringat..aku ni dah la jenis susah nak ingat,pastu kal0 gelabah time xm mmg konfem x ingat langsung!
dah abeh xm mybe la...itu yg frustnye...
time OSPE,alhamdulillah...aku plg takut slide,tp itu la yg aku rasa plg bleh wat time 2..hehe..
SEQ,xtaw la nk ckp pe..aku dah post bulletin kat frenster,di bawah tajuk 'sj je menggatal..hehe...'...ada la sesetengah yg concern bg motivasi sket2..itu yg motivated nye..h0h0...
time MCQ aku tawakkal gile2 r...hahaha....ntah...rasa xde m0od lak..aku taw,bahaya,xbagus etc..
tp itu lah aku...aku try gak nak ubah...tp ntah la...dulu time spm aku xde mo0d nk wat essay english...xde idea lngsung!akibatnya,xbest lgsung isi aku...aku smpat baca balik..aku taw mmg x besh pon...haha...masalah gak kal0 nk xm xde mo0d neh..study pon kdg2 cm2...hehehehe...

yg motivated lg,alhamdulillah,aku x mengeluh...bkn puji diri sndiri,mmg xbaek ngeluh...cam berputus asa ngan Allah...Allah akan berikan yg terbaik ntuk hamba2 Nya....just kene mintak slalu la..doa...insyaAllah...thanx kpd sume yg bg nasihat,yg jd tmpat ntuk aku mengalirkan air mata..hahaha...sensitip sket time frust2 neh...
thanx 2 all..
wallahualam...

No comments:

Post a Comment