Tuesday, October 14, 2008

raye yang cam besh!!!!


last week on 10/10/2008,ada jamuan raya khasnya untuk sume kanak2 1st year tahun ni,x kire lah g6 @ freshies....aku jadik ajk yang menganjurkan bende neh...letih w0o keje dok anta suwat jek kat hep tu...sampey penolong pendaftar 2 tanya nama aku...tapi....ada can nak dapat merit lebih neh!hahaha...bilik single!!!!hehehe...pape p0n,sambutan drpd pelajar amatlah kurang menggalakkan...
heran aku...
aku punye la bajet 0wang excited,tiba2 jangkaanku meleset!aig0oo...
dak2 ppsk(sains kesihatan) bleh terima r di0rang ada xm...
medic ngan dental students p0n aku paham,sume nak study...
aku p0n nak...
tapi amat menghairankan la 0wang x excited ada majlis makan2 neh....
aku lak yang excited lebeh...h0h0h0...
pape p0n...i'm h0ping that 0ur batch could unite laa..
kal0 x masuk,susah r...
nak duk cni 5 tahun insyaAllah...
kal0 adanya ukhuwah antara kita ni,kita akan saling mendoakan sahabat2 kite...
mana la kita taw,dlm byk2 d0a 2,ada yang termakbul...
maka,sama2 la kita berd0a...
jgn ingat diri sendiri je ek....
aisey...terbagi tazkirah lak...hehehe...
lama x wat baek neh...
sekali sekala ape salahnye...kui3...
tapi siyes 2...ini bt0l2,bukan c0baan!
h0h0h0h0....

No comments:

Post a Comment