Friday, July 31, 2009

reunion dental 08/09

insan2 yg mengusahakan program ni..syukran ya sahabat...

bnde ni br wat je smlm...sj dorg yg naek 2nd yr wat...katanye rindu kat kami2 d14 neh...
muehehehe...bangga bt0l ada org rindu nih..ni susah jd kanak2 yg dirindui neh...hahak...tp rindu dorg gak...slalu je jumpe,tegur2 gak la...tp smlm jumpe agak sume cam best lak...lama xkumpul cmtuh...walopon ada freshies(adik buddy budak2 tuh yg dijemput ntuk mnghabiskan makanan...hahaha...), tp mainly ntuk kami la program ni...aku rasa amat gumbira lg berbesar hati..thanx dear frenz...

photographer yg xsedar org amik gmbr die...haha...

memula sesi taaruf, sbb dak2 tu bukan kenal sume pon...yg d14 pon ntah2 die xpenah nmpk muka kot...(ehem2...hehe...) waktu tu xtaw la nk suh dorg panggil 'kak' ke x...tp last2 xckp pon pggil kak oye,aku kata,"nama saya azma hayati,nama faymes oye..pggil je oye...huhu..."so ikut dorg la nk pggil ape...pggil kak lg ok kot...nmpk cam senior sket...hehehe...tp kak oye...hhmm...baik pggil kak azma je la...haha...

sesi taaruf n luahan perasan..huhuh...

then, sorg demi sorg gtaw pe masalah dorg...cam sesi luahan prasaan gak la...tp ada 1 ketika tu je aku sebak smbil bergenang air mata, bila Fina cakap, die sedih bila pikir, nnti kitorang final yr, dorang xkan ada kat sini lagi dah...aku lg la sedih...dr b4 ni g aku dok pk bnde tu je...
beza setahun x kesah...tp bila byg yg dorg xkan berada ngan kami lagi waktu km final yr, mmg sedih yg amat sgt...walaupon br setahun kenal, tp x snggup abeskan setahun yg terakhir tu tanpa diorang...

sesi bergambar b4 makan...muke lapo dah masing2 neh..hehehe...


makan2 time...huhu...

tp insyaAllah...kalau jodoh pjg, insyaAllah nnti leh jumpe lagi...syg korg sume...(^.^)

1 comment:

  1. woit berani hangpa pos gambo kak budi mu...cisss... (..').. haish..huhuhu...ob2... seydih betul... xpe2.. nanti keje jgn dapat sama tau... nanti lagi seydih...heheheeeee...

    ReplyDelete