Monday, July 27, 2009

sibuk @ mnnyebok??hmm...

assalamualaikum kpd sape2 yg rajin baca blog ni...hehe...ye la..dah beribu taun x update...sure org pon malas nk baca...wat cane..bukan malas nk menulis,tp x berkesempatan...itu la nk cakap neh, x tulis sbb sebok ke sbb suke menyebok...haha...bukan menyebok wat ape pon..tolong owg wat keje...bagus ape...heheh...
skang dah stat minggu cell & tissue...walaupun byk yg dah taw, tp lect kene g jugak...cuma kalo terpaksa tu...hehehe...tp yg tukar lecturer HARUS pergi...mana xnye..kang laen die nak laen kite jawab kan...mmg la isinya lebih krg,tp yg ngajo yg wat soklan kan...huhu...
alhamdulillah...skang group study berjalan ngan lancar walaupun ada ketika aku xdpt nk dtg awal @ even join,disebabkan kesibukan yang melanda...bukan xnak bg komitmen,cume tanggungjawab aku ni terbyk sket drpd ahli yg laen...bukan wat bnde keji kan...kite tolong anjur program ntuk stdnt kampus ni gak,ntuk kesejahteraan bersama...gpon aku jadi exco b4 tahu kene ngulang lg...sume 2 b4 ni punye perancangan,cuma skrg nak dilaksanakan...cuma agak terkilan bila ada yg kata bnde2 2 xpenting...ye la..aku sedar, sbgai pelajar yang mengulang x spatutnya aktif sgt dlm aktiviti2 lain...tp kalo bg aku, xbest sgt dok study 24 jam xkuar bilik...x bersosial ngan kengkawan...2 hv everything in balance sepatutnye yang terbaik...mmg patut lebihkan study,peluang ada skali ni je...tp aku ni jenis kalo pikir pasal study 24 jam nnti lagi tensen...xbleh2...xnak tensen2...


papepon,insyaAllah aku akan usahakan yang terbaik supaya seimbang sgla apa yang aku buat tiap2 ari...sedih sgt bila terpikir balik,aku ni asik pikir ape nk buat ntuk dunia je...tp ntuk akhirat,ape pon x prepare g...mcm mana la kalo tetiba esok dah tiba waktu ntuk kita kembali ke rahmatullah...agak2 ape yang bleh kite bwk sbgai bekal??
wallahualam....

2 comments:

  1. oye ku sayang~~~
    u r rite!!!i agree with u...tp mulut n hati orang kan..sape leh nak kawal. kalo mulut dorg tuh aku boleh kunci n tutup rapat2, aku dah lme wat utk ko.hahaha kejam!!
    berusaha la yang termampu untuk diri sendriri..insyaallah kalo dah ditetapkan rezeki tuh, tak risau mesti dapat punya.TAPI!!hehehe kita kne la usaha sehabis baik,..biar even kite tak mampu nak menggapai impian tu pon, tp kita cukup berpuas hati sbb kita dah berusaha sehabis baik okay!!

    -nad-chaiyokkkk2XXXXX!!!!!!

    ReplyDelete
  2. hahaha..nad yg disayangi...thanx 4 d support...insyaAllah...aku xkan hampakan korg...aku akan pastikan next yr aku dpt naik dgn rasa puas ati...tp hrp2 usaha tu x berhenti kat situ je kan...huhu...thank u my fren...

    ReplyDelete